woensdag 6 mei 2020

Ornate Garden

Goedemorgen,

Vandaag laat ik een kaartje zien die ik gemaakt heb met de geweldige Ornate Style Cling Stempelset van Stampin'Up!


De bloemen stempel is groot en geweldig om zelf in te kleuren, dit kan met jouw favoriete kleuren of de favoriete kleuren van diegene waar jij het kaartje voor maakt, door steeds andere kleuren te gebruiken krijgt het een hele andere uitstraling.


Ik heb hem ingekleurd met vrij zachte kleuren en heb daarbij ander DSP papier gebruikt als welke bij de suite zit.

Ook nu geld weer door steeds andere DSP te gebruiken kan je steeds weer een hele andere uitstraling creƫren.





Op de Whisper White basis kaart heb ik het DSP van de In color serie gebruikt in de kleur Rococo Rose.

De prachtige bloemenstempel uit de Ornate Gardenserie is gestempeld en ingekleurd met de Stampin Blends.

Daarna heb ik hem uitgeknipt en met Dimensionals op de kaart bevestigd.


Met de 1" ronde pons is een stukje Whisper White uitgeponst en met de 1"1/8 scallop pons een stukje DSP


Ook uit de Ornate serie is de hoek stempel die een heel leuk effect geeft op de kaart.

De materialen die ik heb gebruikt komen uit de nieuwe suite die nu al beschikbaar is.In deze suite zit ook nog een Stempelset met Nederlandse teksten, designerpapier, een embossingfolder, 2 kleuren linten, stansen en blingbling.
Een set die heel mooi op elkaar is afgestemd.
Voor meer informatie klik op de afbeelding hieronder



Zie hieronder de gebruikte Stampin'Up! materialen die ik voor deze kaart heb gebruikt:

Deze producten zijn via mij verkrijgbaar, heb je vragen of wil je een bestelling plaatsen, je mag mij altijd mailen op irmascreaties@gmail.com 



 Paper Snips
€ 12,00




Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog
Creatieve groetjes:


Irma Verberne

Onafhankelijk Stampin’Up demonstratrice 









Geen opmerkingen: