zaterdag 23 mei 2020

CREATIEVE HARTEN BLOG HOP - Favoriete Pons

  
                                         
                       For English or another language, please use the translate button on the right!
                                                          Thanks for visiting my blog! 


Het thema van deze maand is je Favoriete Pons.

Vandaag kun je weer mee hoppen met deCreatieve Harten.
Wij zijn een groep Stampin’ Up!-demonstratrices die jullie graag willen voorzien van inspiratie. Hop je mee om te zien welke fantastische creaties iedereen heeft gemaakt?

Zelf heb ik voor vandaag drie projecten gemaakt om met jullie te delen. Ik moest wel even denken welke pons mijn favoriet is want ik heb er eigenlijk heel veel die favoriet zijn, ik heb er daarom deze keer toch 3 gebruikt bij mijn projectjes.


De Tulip Builder Pons
De Scalloped Tag Topper Punch
en de Detailed Trio Punch.

        

Als eerste ben ik aan de slag gegaan met de Tijdloze Tulpen stempelset met de bijbehorende pons. 
Voor mijn tulpen heb ik 32 keer de tulp gestempeld
met Melon Mambo inkt op Melon Mambo cardstock. Per tulp heb ik 4 gestempelde tulpen gebruikt. 

 

En hoe makkelijk is het dan, zeker bij zoveel stuks om een handige pons te hebben om ze uit te ponzen. De tulpen zijn dan ook met de Tulip Builder Pons uit geponst.
Zo ook de bladeren deze zijn gestempeld 
met Shaded Spruce inkt op Shaded Spruce Cardstock.


Mijn tweede projectje is een Tag!


   
Deze heb ik op maat gesneden en daarna de bovenkant met de Scalloped Tag Topper Punch geponst. De onderkant heb ik geponst met de Detailed Trio Punch waar je de kanten mooi rond kan maken. Op de Tag zijn de tak en blaadjes gestempeld met de kleur Shaded Spruce. De Tulp is gestempeld op een stukje Whisper White Cardstock met Melon Mambo, uitgeponst met de Tulip Builder Punch en met Dimensionals opgeplakt.


Mijn laatste project is een kaart met als basis Melon Mambo Cardstock, en een mat van de Brights DSP. De verschillende maten tulpen zijn gestempeld op Whisper White Cardstock.
De kleinste en de middelste maten zijn met de hand geknipt, de grote tulpen en de bladeren zijn met de Tulip Builder Punch  gemaakt. 

  

Ik hoop dat je mijn project leuk vind, en zou het ook erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat.
Hop nu gezellig door naar mijn teamgenoten en kijk welke pons hun favorieten zijn.


Onderaan dit bericht zie je alle producten die ik heb gebruikt voor deze projecten.Als je klikt op een afbeelding kom je in mijn webwinkel terecht en kun je de producten aanschaffen, natuurlijk mag je me ook altijd een mail sturen als je vragen hebt of iets wilt bestellen.














 Paper Snips
€ 12,00


Dank je wel voor je bezoekje op mijn Blog!

Lieve groetjes, Irma


8 opmerkingen:

Lotte zei

Twee zielen een gedachte ;) - zo leuk om een bosje tulpen zelf van kaartkarton te maken!

Caro's Kaartjes zei

Wat een leuke creaties Irma.
Fijn dat je diverse mogelijkheden met de tulpen pons laat zien.
Dit is echt zo'n pons die je niet meer weg wilt doen.

Carola Creations zei

Heel erg leuk Irma, hele mooie projecten heb je gemaakt.

Sandra Korten zei

WAUW!! wat een gave projectjes, Irma. Erg leuk gedaan.
gr
Sandra :)

Blauw Hertje van Stempidoe... zei

Wat een mooie projecten Irma, vooral je kaart spettert vn het scherm af.

Diana van Otterlo zei

Wat een superleuke set heb je gemaakt!! heel gaaf!

Anoniem zei

O wat leuk, vooral dat boeketje.

Monique zei

Zelfs 3 ponsen! Ik ben het eigenlijk helemaal met je eens, deze 3 zijn zo fijn!
Wat een superleuke projecten heb je gemaakt, daar wordt je toch helemaal vrolijk van!