zaterdag 18 april 2020

Creatieve Harten Bloghop

 Afbeelding kan het volgende bevatten: tekst

Welkom bij de Creatieve Harten Bloghop van de maand april.
Het thema van deze bloghop is de Favoriete Embossing Folder.


Wat leuk dat je vandaag langs komt op mijn allereerste bloghop van de Creatieve Harten. Nu heb ik verschillende embossingfolders die tot mijn favorieten behoren, maar mijn keuze voor deze keer is de Ornate Floral 3d embossingfolder.


Deze is nog maar net uit maar nu al mijn favoriet, vanaf 1 April is deze en andere producten van dezelfde serie al verkrijgbaar en komen in het nieuwe jaarboek te staan dat betekend dat we er extra lang van kunnen genieten!


De basis kaart is gemaakt van Whisper White cardstock.
Voor de mat is Mint Macaron gebruikt. 
Deze is met de Ornate Floral embossingsfolder ge-embosd en daarna door de Big Shot gehaald met een stans, deze is van dezelfde serie, namelijk van de Ornate Layers Dies waardoor je deze geweldig mooie rand krijgt.

Uit dezelfde Ornate Layers Dies komt de bloemenrand in het midden van de kaart.

Daarbinnen in heb ik een stukje Whisper White uit gestanst met de Rectangle Stitched Framelist Dies, deze past daar precies tussen en vormt zo een mooi geheel.

Tevens uit deze nieuwe serie komt het ribbon welke op deze kaart is gebruikt in de kleur Terracotta Tile, d
e tekst komt uit de stempelset Free as a Bird en is gestempeld met dezelfde kleur Terracota Tile.


Aan de binnenkant van de kaart heb ik in de hoek rechts onder gestempeld met dezelfde bloemetjes zoals van de embossingfolder in de kleur Mint Macaron.
Een clean, simpele en een tikkeltje romantische kaart!

Deze mooie embossingfolder en de rest van de set waarvan ik verschillende producten voor deze kaart heb gebruikt kun je hier bekijken.


Ook andere teamleden zijn aan de slag gegaan met hun favoriete embossingfolder(s) klik op de volgende naam (ik ben Irma Verberne) om naar het volgende blog te hoppen. Hopelijk hebben wij je vandaag veel inspiratie gegeven zodat je zelf aan de slag kunt gaan met de mooie producten van Stampin’ Up!

Wij zouden het SU-per leuk vinden als je een berichtje achter laat om te laten weten hoe je onze projecten vindt.










Gebruikte Stampin'Up! materialen:
Deze producten zijn via mij verkrijgbaar, heb je vragen of wil je een bestelling plaatsen, je mag mij altijd mailen op irmascreaties@gmail.com 

 Bone Folder



€ 8,50


Paper Snips



€ 12,00



Clear Block D



€ 10,50

 

Simply Shammy


€ 9,75


Dank je wel voor je bezoekje op mijn Blog!

Lieve groetjes, Irma







9 opmerkingen:

Kimberley Ketting zei

Wat een mooie creatie!

Caro's Kaartjes zei

Wat een super lief kaartje is dit geworden Irma!
Heel leuk ook zo met dat gestanste randje, dat zou ik zelf nooit bedacht hebben.
Erg leuk dat je mee doet aan de bloghop.

Groetejs van Caro

kaneeltje zei

Leuk dat je meehopt! Een schattige kaart!

kristien Saeys zei

Wat een super schattige kaart !

Monique zei

Wat een leukerd zeg! Ik wacht met smart op mijn bestelling waarin deze embossing folder ook zit. Hij lijkt me geweldig!

Miriam zei

Prachtig! En wat een frisse kleurencombi...
Het accentje met de rectangle stitched framelit is Superleuk!

DB zei

Wat een prachtige kaart en erg leuk dat je mee doet met onze bloghop, topper!!
Groetjes,
Danielle

Diana van Otterlo zei

Mooi!

Carola Creations zei

Heel mooi kaartje heb je gemaakt.