zondag 16 februari 2020

Mini/SAB catalogus Swap

Onlangs heb ik mee gedaan aan een Swap.

Nu denk je misschien wat is een Swap.
Swap betekent letterlijk 'ruil' of 'uitwisseling.

Dat is ook wat we gedaan hebben, met een hele groep mensen waren we onderverdeeld in groepjes van 7 mensen, je maakt dan 6 dezelfde kaartjes met één set uit de Mini/SAB catalogus.
Deze kaartjes stuur je op naar de mensen die in jouw groepje zitten, je houd de kaart leeg zodat diegene hem ook nog zou aan iemand cadeau kan doen.
Van iedereen in je groepje krijg je een kaart terug dus je krijgt 6 verschillende kaarten met verschillende sets, waardoor je ook nog eens heel veel inspiratie opdoe!
En het is zo leuk om iedere keer weer een enveloppe op de mat te vinden.

Je kon zo vaak mee doen als je zelf wilde, maar ik heb het bij één keer gehouden, gewoon ook omdat het voor mij de eerste keer was en toch even wilde kijken hoe alles in zijn werk ging.

Ik ben aan de slag gegaan met de stempelset Dressed to Impress.



Alles eerst gestempeld en gestanst met de  All Dressed Up dies, daarna het DSP, de kaartbasis en het matje op maat gesneden.



Ik heb ook nog de embossingfolder Coastal Weave gebruikt voor mijn matje wat een geweldig effect geeft.



De lippenstift en de parfumfles heb ik ingekleurd met de stampin blends en deels met een stempel.



Binnen in de kaart zowel als op de enveloppe heb ik de bloem gestempeld en ook ingekleurd met de Stampin Blends en deels met een stempel.
De kleuren die ik heb gebruikt zijn:
Old Olive
Petal Pink
Dark en Light Smokey Slate
Lovely Lipstick
Voor het matje heb ik Purple Posy papier gebruikt.
De tag heb ik uitgeponst met de Label me Fancy pons.


Wil je graag de gebruikte materialen bestellen?
Ik verzorg deze graag voor je!
 mail me

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog
Creatieve groetjes:

Irma Verberne

Onafhankelijk Stampin’Up demonstratrice 






2 opmerkingen:

kristien Saeys zei

Leuk kaartje ( swapje ) Irma

Irma Verberne zei

Thanks Kristien, beetje late reactie van mij maar de instellingen stonden niet goed.