woensdag 19 februari 2020

Happy Birthday!

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien die ik gemaakt had voor onze Demo knutselavond.
Samen met nog 4 andere dames komen we af en toe bij elkaar en maken dan elkaars kaarten die we dan van te voren voorbereiden.
Dit keer had ik een kaartje gemaakt met de stempelset Thoughtful Blooms.
Naar een idee van Patty Bennett.


De kaart is gemaakt met als basis Seaside Spray cardstock, daar bovenop een matje van Whisper White cardstock. De takken zijn gestempeld met de kleur Shaded Spruce.
De bloemen zijn gestempeld met de kleuren Highland Heather en Seaside Spray.
Daar bovenop heb ik gestempeld met de kleuren Gorgeous Grape en Night of Navy.
De bloemen zijn uitgeponst met de Small Bloom punch
De tekst komt uit de stempelset Happy Birthday to you
Het kleine strookje DSP komt uit de serie in-colors 2019-2021.

Wil je graag de gebruikte materialen bestellen?
Ik verzorg deze graag voor je!
 mail me


Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog
Creatieve groetjes:

Irma Verberne

Onafhankelijk Stampin’Up demonstratrice 







Geen opmerkingen: