vrijdag 20 december 2019

Stampin'Up Capture the Good!

           Dit keer een kaartje die ik heb gecased van Sherry Roth.

Ik moest een kaartje maken voor de verjaardag van mijn zwager die 50 jaar zou worden.
Nu had ik voor mijn schoonzus en schoonmoeder de kaarten al gemaakt dus wilde eigenlijk iets anders maken als iets met het getal 50.

Mijn zwager maakt heel graag selfies en foto's van al zijn reizen die hij maakt privĂ©, maar ook van zijn werk (hij is een purser) dus leent de stempelset Capture the Good zich hier uitstekend voor.




De basis van de kaart  is gemaakt van Whisper White cardstock. Daar heb ik een mat van Basic Black cardstock op geplakt. Daar boven op komt een mat van Whisper White thick cardstock, die is bewerkt met Pretty Peacock en old Olive, gewoon met de Aqua painters strepen gemaakt.

De tekst is gestempeld met Pretty Peacock, 1 keer be-inkt en 3 keer stempelen.
Met de Tuxedo black refill druppel je een paar druppels op een stempelblok en daar doop je de Aquapainter in en maakt je wat spetters.

De tekst The focus is all on you is gestempeld in Pretty Peacock op een stukje White cardstock en daar achter zit een strookje van Pretty Peacock cardstock.
Het strikje is van zwart katoen.

Op een stuk Basic Black cardstock heb ik het fototoestel gestempeld met Versamark en ge-embossed met White Stampin Emboss powder deze is met Dimensionals op geplakt.

Heb je vragen over de gebruikte materialen of wil je misschien een bestelling plaatsen, ik help je graag verder, 
 mail me

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog
Creatieve groetjes:




Irma Verberne


Onafhankelijk Stampin’Up demonstratrice 







2 opmerkingen:

Dee zei

This is a fabulous card Irma, I love everything about it.

Irma Verberne zei

Thanks Dee, sorry for my late respons my settings weren't right.