maandag 13 september 2021

Verjaardag BFF

             For English or another language, please use the translate button on the right!

Thanks for visiting my blog!


Hallo allemaal,



Vandaag wil ik jullie laten zien wat ik voor mijn dinnie heb gemaakt.
Zaterdagavond zijn we gezellig met zijn 4tjes uit eten geweest, wat voor de corona eigenlijk vaste prik was als Rianne, Arjan, Edwin of ikzelf jarig zijn. Eindelijk kan het weer dus waarom dan niet hé
Degene die jarig is bepaald dan welk restaurant we naar toe gaan, Rianne wilde naar Brasserie t Archief dus we hebben daar heerlijk gegeten.
A.s. donderdag is eigenlijk haar verjaardag maar we hebben het gewoon alvast gisteren met zijn viertjes gevierd.
                                 

Ik moest natuurlijk wel iets moois voor haar maken, dus ben aan de slag gegaan met een slim-line kaart met bijpassende enveloppe, gemaakt met de Hand Penned Petals Dsp en Blushing Bride cardstock.

slim-linekaart met enveloppe en tag

Om de kaart te versieren heb ik gebruik gemaakt van de Ornate Layers Dies, een stuk Blushing Bride lint, wat basic rhinestone's, en de tekst komt uit de stempelset Biggest Wish, deze is aangebracht met Versamark en wit embossingpoeder

tekst ge-embossed


       
Tag met dsp papier
Natuurlijk maakte ik ook een tag om aan het cadeautje te hangen. Deze is uitgestanst met de Tailor Made Tags Dies. Dit deed ik zoals ik al eerder heb laten zien op facebook (15 augustus) Je legt je dsp schuin op je cardstock en haalt ze samen door de stansmachine met de Tag Dies, hierdoor past het perfect op elkaar met een SUper leuk resultaat. Ook hier heb ik de tekst die uit de stempelset SweetStrawberry komt ge-embost! En weer aangekleed met rhinestone's en lint.


whisper white lint en brads



Op de enveloppe maakte ik een sluiting met wat Whisper White lint en wat leuke brads. 



Verder wilde we nog een lekkere reep chocolade erbij doen, want dat vindt ze ook wel heel erg lekker, toen bedacht ik me het filmpje van Kristien Sayes waar zij een verpakking maakte voor een reep Tony's Chocolonely Chocoladereep. 

 chocolade cadeau verpakking                 

Deze heb ik natuurlijk  in dezelfde trend gehouden als de tag en de kaart om er één geheel van te maken. Alleen heb ik deze keer het Pool Party lint gebruikt en de tag is langer gemaakt door steeds maar de helft door de stansmachine te halen.


Bij het kaartje in de verpakking heb ik de tevens de tekst uit de stempelset Hey Girlfriend gebruikt en de pons circle tab (beide retired) helaas.

boodschappenkaartje


Alle gebruikte producten zijn via mij te bestellen!
op de retired spullen na.


Je kunt bij mij ook on-line winkelen

(Betaling is mogelijk met credit card of paypall)

klik hier om gelijk naar mijn web-winkel te gaan.
Bestellen via e-mail is uiteraard ook mogelijk mail naar irmascreaties@gmail.com
(Betaling is mogelijk per bankoverschrijving, tikkie of betaalverzoek.)


Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog
Creatieve groetjes:


Irma Verberne
Onafhankelijk Stampin’Up demonstratrice 



Geen opmerkingen: