zondag 29 september 2019

"Geluksvogel"

Mijn dag kan niet meer stuk๐Ÿ˜




Een gewone zondag ochtend zoals ieder andere, ik start mijn computer op en daarna ook facebook.

Het eerste bericht wat ik zie is dat ik gewonnen heb met een challenge.
Hoe leuk is dat!




Ik zal het even uitleggen.

Ik ben lid op een facebook groep geheten:
Het SU-per Team! Challenge Pagina
Hier kan je dus iedere maand meedoen met een challenge.
Je stuurt dan jouw creatie in en aan het einde van de maand kiezen ze een winnaar.
Dit keer was het een verjaardagskaart.
Dit was mijn inzending


Geen fotobeschrijving beschikbaar.


Er waren heel veel inzendingen en ze hebben mijn kaart uitgekozen als winnaar, nou daar ben ik wel ff trots op hoor.๐Ÿ˜Š
En een inspiratie om nog veel meer leuke mooie kaarten te maken.

Creatieve groetjes,


Irma Verberne

Geen opmerkingen: