zaterdag 31 augustus 2019

Stamp Academy Vianen

Voor iedereen die tijdens de Sale-A-Bration is ingestapt werd er een vier uur durende bijeenkomst                                                   georganiseerd door Stampin Up!
Vandaag was het zover, dus vertrok ik rond 10.30 uur richting Vianen. Eerst nog even Renate opgehaald, want ja samen reizen is wel zo gezellig!

Om 12 uur begon het en het was echt een super bijeenkomst!

Het was een  leerzame presentatie met goede tips, we hebben leuke demonstrators ontmoet éverschillende projectideeën meegekregen.
Ook diverse mensen die ik al volgde op social media en regelmatig daarop spreek eindelijk in het echt ontmoet!

We zijn natuurlijk ook zelf aan de slag gegaan met een hele leuke stempelset 
Celebrate with cake 
                           en zoals je ziet kan je daar heel veel verschillende kaartjes mee maken!


En super lief we kregen ook nog een aantal cadeautjes 😍


Natuurlijk  hebben we onderling ook swaps gewisseld! Hoe leuk is dat want zo doe je ook weer leuke ideeën op.

.

Hieronder mijn swap die ik gemaakt had.




Samenzijn is waar het bij Stampin’ Up! allemaal om draait.

Afbeelding kan het volgende bevatten: 5 mensen, lachende mensen, zittende mensen

Ik heb genoten van deze gezellige dag waar ik ook nog wat van heb opgestoken, bedankt  alle medewerkers die dit samen georganiseerd hebben!




Geen opmerkingen: