woensdag 22 mei 2019

Voorbereiding Vrijmarkt

Dit keer geen kaartje maar mijn Work in Progress!
A.s. zondag 26 mei, staan wij op de Vrijmarkt in Princenhage Breda. Een hele gezellige drukke markt en de moeite waard om eens een kijkje te nemen.Vrienden van ons, mijn man en ik staan daar ieder jaar met een kraam met van alles en nog wat! Daar ik sinds kort Onafhankelijk Demonstratrice van Stampin' Up ben kan ik het natuurlijk niet nalaten om daar niets mee te doen. Dus zijn we aan de slag gegaan met kaarten, doosjes, visitekaartjes enz enz. Kom dus gezellig langs bij de vrijmarkt om te zien wat je allemaal met de producten van Stampin' Up! kan maken.


Ook kan ik je daar meer informatie geven over het merk Stampin' Up en de workshops die ik geef.





Komen jullie gezellig langs?

Creatieve groetjes,

 Irma Verberne





Geen opmerkingen: